loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 689 1391/10/24 نظرات (0)

متن عاشقانه و زیبای بطری بازی

Http://FunyFun.ir

http://up.funyfun.ir/images/sms/love_eshgh_asheghane_FunyFun.ir.jpg

 

همه چیز از یه بطری بازی شروع شد ؛ کمی بعد از نیمه شب ، روی یک میز شش نفره  . . . !
بطری چرخید ، چرخید و چرخید . . .
همه چشمها به چرخشش بود !
حرکتش کم شد ، کم تر و کم تر . . . !
تا بالاخره ایستاد !
سر بطری به طرف من بود به هر حال من باید اطاعت می کردم !

با چشم مسیر سر تا انتهای بطری رو طی کردم !
آخرش رسید به اون . . .
نگاهم کرد و خندید ! بلند بلند می خندید !
دلیل خنده هاش رو نمی فهمیدم تا اینکه ساکت شد و خیره به من !
به لباش چشم دوخته بودم منتظر اینکه بگه رو دستات راه برو یا صورتت رو با سس بشور . . .
یا یه چیزی مثل همینا . . . !
که یهو کوبید روی میز و ابرو هاشو تو هم کرد . . . !
گفت : حکم ؛ عاشقم شو . . . !
و من باید عمل می کردم این قانون بازی بود . . . !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 578
  • باردید دیروز : 545
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,124
  • بازدید ماه : 1,123
  • بازدید سال : 55,814
  • بازدید کلی : 9,228,031