loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 513 1391/09/05 نظرات (0)

اس ام اس جدید با موضوع تنهایی

 

 

سایه ام امشب ز تنهایی مرا همراه نیست
گر در این خلوت بمیرم ، هیچ کس آگاه نیست
من در این دنیا به جز سایه ندارم همدمی
این رفیق نیمه راهم گاه هست گاه نیست

 

 

 

 

 

 

نقش اشکهایم را ، که با آهنگ غمناک تنهایی دلم روی دیوار خانه ی دلتنگیهایم می رقصند ، می کشم ! به امید اینکه روزی با اولین باران پاییزی شسته شوند . . .

 

 

 

 

 

 

میان باز ها یک باز تنهاست / در اوج قله بی آواز تنهاست
کبوتر با کبوتر هم غریبست / کبوتر با کبوتر ، باز تنهاست

 

 

 

 

قلب پر از سکوتم دلتنگه از جدایی / بی تو ببین چه سرده تابستون و تنهایی . . .

 

 

 

 

 

 

فکر تنهایی نباش ، تنهایی خودش تنهاست ، تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست . . .

 

 

 

 

 

 

چندیست ز یاران قدیمی خبری نیست
ازآن همه خوبی ومحبت اثری نیست
چشمم به در و گوش به گوشی و دلم تنگ
در کوچه تنهایی ما رهگذری نیست …

 

 

 

 

 

 

دلم از درد بی دردی گرفته
دلم از هرچه دلسردی گرفته
دلم از تو دلم از من و از ما
دلم از اینهمه غوغا گرفته

 

 

 

 

 

 

S/9> >/> jI >|> SI
.
.
.
فارسیه با دقت بخون !
.
.
.
نوشته : ای داد از درد دوری

 

 

 

 

 

 

دستهایت را زیر تنهاییم ستون کن که من از آوارگی بی تو بدون میترسم  . . .

 

 

 

 

 

 

 

اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن !

در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است . . .

 

 

 

 

 

 

 

دوره ، دوره ی تنهایی دستها نیست
دوره ، دوره ی تنهایی دلهاست . . .

 

 

 

 

 

 

گاهی تنهایی آنقدر قیمت داردکه درب را باز نمی کنم . . .

حتی برای ” تو ” که سالها منتظر در زدنت بودم . . .

 

 

 

 

 

 

 

بر سر دوراهی ام ، یک راه به تو می رسد و یک راه به تنهایی . . .
همیشه تو را بر می گزینم و می رسم به تنهایی !

 

 

 

 

 

 

تو تنهایی و من صد بار تنهاتر
تو میدانی که من جز با تو
با هر کـس که باشم ، باز تنهایم . . .

 

تک پیامک

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 108
  • بازدید امروز : 478
  • باردید دیروز : 1,433
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,355
  • بازدید ماه : 7,950
  • بازدید سال : 46,718
  • بازدید کلی : 9,218,935