loading...
فانی فان | مدل آرایش 2014 | مدل مانتو 93 | مدل لباس 2014
! ra/\\/\\in ! بازدید : 825 1391/12/04 نظرات (0)

 ماجرای اسید پاشی به گلشیفته + عکس و سند

ماجرای اسید پاشی به گلشیفته + عکس و سند

جام فرهنگی؛ به تازگی از گلشیفته فراهانی مصاحبه با مجله اکسپرس به چاپ رسیده که دربردارنده نکات جالبی از شخصیت دارای اختلال وی است. او در بخش آغازین گفت و گوی خود برای توجیه نقش منفی که خود در فیلم سنگ صبور که در قامت یک روسپی ظاهر شده زنان همسردوست ایرانی را سپر خود کرده و با توهین بی شرمانه به آنها می گوید: «این شخصیت مجبور است بر بالین همسرش بنشیند و از او مراقبت کند و در این حین شروع به گفتن رازهای شرم آور خود می کند. مثل همه زن های ایرانی و زن های جاهای دیگر، زنان افغان هم بدن دارند، رویا، خواسته و خواهش دارند. اما برای خیلی از مسلمان ها، حرف زدن با شوهر غیرقابل تصور و ممنوع است.»

این بازیگر سینما درباره حمایت های بی دریغ پدر از نقش ها، حضور در مجله های مد، رقاصی و خوانندگی هایش هم چنین گفته است: «وقتی می خواستم از ایران خارج شوم، پدرم دلیل من از این کار را درک نمی کرد. به نظرش من همچنان می توانستم فیلم هایی که دوست دارم را بازی کنم. بعد از ماجرای جایزه سزار، پدرم بی سروصدا نمایشی که می خواست اجرا کند را به هم زد. اما اکنون او حامی من است و می گوید: « اگر تو بسوزی، همه ما با تو خواهیم سوخت.»

 ماجرای اسید پاشی به گلشیفته + عکس و سند

رقص عربی گلشیفته

 ماجرای اسید پاشی به گلشیفته + عکس و سند

بهزاد فراهانی در جشنواره ابوظبی و برای تماشای فیلم دخترش در نقش یک روسپی حاضر شده است

گلشیفته که پیشتر همخوابگی با مردانی غربی نظیر دی کاپریو را به خوبی آموخته، حالا با کوله باری از تجربه این آمادگی را پیدا کرده تا به عنوان یک روسپی در سنگ صبور عتیق رحیمی اهل افغانستان ظاهر شود. عتیق خود درباره این انتخاب می گوید: «او را ژان کلود کاریر به من معرفی کرد. من به دنبال کسی بودم که بتواند این قصه را درک کند و به زبان فارسی دری آن را روایت کند.»

 ماجرای اسید پاشی به گلشیفته + عکس و سند

بازی در خورشت آلو و تجربه ای تازه در همخوابگی

اما این مصاحبه یک بخش خواندنی دیگر هم دارد از آن دست قصه هایی که قبلا هم از او درباره حضور در پارتی های شبانه زمانی که ایران با عراق در جنگ 8 ساله بودند و او شاید 4 و 5 ساله هم نبوده، وقتی خبرنگار مجله اکسپرس از گلشیفته می خواهد که خودش داستان را روایت کند، او می گوید: «سال 1999، دقیقا در سال های ریاست جمهوری محمد خاتمی، من داشتم در یکی از خیابان های تهران قدم می زدم،. 16 سال داشتم، گرمای هوا 40 درجه بود و من شال سبکی بر سر داشتم. آن روز یک آدم بنیادگرا به پشت من اسید پاشید. بدن من سوخت و شوکه شده بودم. تا یک سال و نیم بعد از آن، من لباس پسرانه می پوشیدم، موهای سرم را می تراشیدم و صدایم را کلفت کرده بودم. پدر و مادرم خیلی نگران بودند، چون اگر معلوم می شد که من زن هستم، نه مرد، حتما سخت مجازات می شدم.»

فراهانی که چند روز پیش با فرح پهلوي کلکسیون عکسهایش را تکمیل تر کرده، توهماتش به یکباره چنان اوج می گیرد خود را به عنوان "يک تهديد" علیه نظام معرفی می کند!

 ماجرای اسید پاشی به گلشیفته + عکس و سند

عکسی تازه با بیوه شاه معدوم

وي در مورد بازي در نقش یک روسپی که در آن از خود صحنه هاي غيراخلاقي به ثبت رسانده، مي گويد: "زن داستان، از اين مرد براي آزاد کردن خود استفاده مي کند و من از اين نقش براي آزاد کردن خودم استفاده کردم!"

این حرف گلشیفته بدین معناست که او از بازی در نقش یک روسپی به یک آزادی عمل بیشتری فکر می کند، با این حساب و با توجه به رفتارهای صورت گرفته از سوی او تاکنون باید منتظر حرکات جسورانه تری در آینده از وی بود شاید هم وی به یکی از ستاره های پورنو تبدیل شده و به وزن افتخاراتش بیافزاید!

 ماجرای اسید پاشی به گلشیفته + عکس و سند

کنار یک مرد عرب در جشنواره ابوظبی، اعرابی که از سوی محافل روشنفکری به تقابل آنان با ایرانیان دامن زده می شود

 ماجرای اسید پاشی به گلشیفته + عکس و سند

سر به شانه بهروز وثوقی بازیگر فیلم فارسی در دوران طاغوت و همسر سابق گوگوش

منبع : http://www.jamnews.ir/fa/FullStory/News/?NewsId=151920&CatID=11

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4383
  • کل نظرات : 182
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 29
  • آی پی امروز : 223
  • آی پی دیروز : 189
  • بازدید امروز : 604
  • باردید دیروز : 545
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,150
  • بازدید ماه : 1,149
  • بازدید سال : 55,840
  • بازدید کلی : 9,228,057